Kijken en nog eens kijken - dat doe je als je met een camera op stap bent.
Ik verwonder me steeds meer over wat er in de natuur te zien is en probeer dat zo mooi mogelijk vast te leggen.
Leuk dat je mee wil kijken op dit fotoblog - ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

Klik op een afbeelding om de foto's in de lightbox te zien - groter en beter van kwaliteit.

woensdag 23 december 2015

Fijne feestdagen






Ik wens iedereen heel fijne dagen
en alle goeds voor een
gezond, gelukkig en fotorijk 

2016





6 opmerkingen:

  1. Dank je wel Corrie!
    Voor jou en je dierbaren ook fijne dagen en een gelukkig en gezond 2016.
    Ik verheug me nu al weer op je mooie foto's komend jaar!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie.

    Hele fijne dagen toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corrie,
    Ik wens je een plezierige Kerst en natuurlijk alle goeds voor 2016.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je mooie kerstwens.

    Ook voor jou en je dierbaren een paar hele fijne Kerstdagen en een mooi en liefdevol 2016

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook fijne Dagen en een heel mooi en inspirerend 2016. groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Corrie.
    De kerstdagen zijn bijna voorbij, maar ik kan je al wel vast een heel gelukkig nieuwjaar wensen.
    Dat doe ik dan bij deze ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je bezoek en leuk dat je de moeite neemt om te reageren.