Kijken en nog eens kijken - dat doe je als je met een camera op stap bent.
Ik verwonder me steeds meer over wat er in de natuur te zien is en probeer dat zo mooi mogelijk vast te leggen.
Leuk dat je mee wil kijken op dit fotoblog - ik hoop dat je er plezier aan beleeft.

Klik op een afbeelding om de foto's in de lightbox te zien - groter en beter van kwaliteit.

donderdag 21 december 2017

Winterbeelden





Zondag 10 december kwamen er zomaar, ook hier in het midden van het land,
grote vlokken sneeuw naar beneden. Het werd een aardig pak.






Winterbeelden van dichtbij.
In de buurt een rondje gemaakt om wat winterlucht op te snuiven,
van de bijzondere sfeer te genieten en van dichtbij de sneeuw vast te leggen.
Rode bessen vallen nu wel leuk op.


 




Ook de herfstbruine blaadjes zijn mooi zo.



 






Hier zelfs nog wat groen.




 


In de namiddag ging het sneeuwen over in miezerregen.
Druppels dus.


 


De mooiste mag dit korte blog afsluiten.






Ik wens jullie allemaal héél fijne feestdagen.




11 opmerkingen:

  1. Lovely winter scenes, Corrie - and all the very best to you and your family for Christmas and the New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corrie.

    Mooie winterbeelden.
    Mooie foto's.
    Fijne feestdagen Corrie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corrie,
    Wat is dat toch mooi zo met die sneeuw. Prachtige foto's!!
    De kleuren van de bladeren en besjes knallen eruit. Ook het sneeuw heb je uitstekend wit op je foto's gekregen. Prima gedaan.

    Hele fijne kerstdagen.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corrie, Wat mooi allemaal! Die bessen en die haagbeuk bladeren in de sneeuw en natuurlijk de besneeuwde stammen. Wat schitterend. Ik geniet ff heerlijk met je mee.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rode bessen en de bruine beukenblaadjes spreken mij het meeste aan.
    Groet en een zalig kerstfeest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige plaatjes! jij ook fijne feestdagen! groetjes senna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Corrie,
    Je hebt lekker geprofiteerd van de sneeuw en de eerste winterse beelden. Als je nu naar buiten kijkt kan je nauwelijks geloven dat dit nog maar kort geleden was.
    Geen witte Kerst dit jaar, maar ik wens je in ieder geval hele prettige feestdagen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk winterblogje, leuk dat jij ook wat detailfoto's hebt kunnen maken met de blaadjes en besjes met een laagje sneeuw, ik heb mij beperkt tot de landschappen, omdat het ook nog steeds sneeuwde en ik de camera niet teveel daaraan wou blootstellen.
    Mooi wintersfeertje, hopelijk krijgen we nog meer in 2018..
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corrie,

    Ik heb het een beetje laten afweten maar nu ben ik diverse blogs weer aan het bekijken, waaronder deze van jou. Uiteraard bomen, sommige dingen blijven gelukkig stabiel. Je laatste foto vind ik prachtig. Een fijn 2018 gewenst met mooie fotomomenten!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Corrie, het is fijn om te zien dat er meer mensen zijn zoals ik zelf. Natuurgek en fotograferen een prachtige combinatie. Mooie foto's! Groet Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Corrie,
    heel mooi al deze winterbeelden met de mooie witte serene en vredige sneeuw.
    Ik wens je een mooie jaarwisseling toe met alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Hartelijke groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je bezoek en leuk dat je de moeite neemt om te reageren.